2011. november 12., szombat

Kókuszos keksz


A receptet innen vettem kölcsön, de mivel nekem egyáltalán nem állt össze a tészta, kénytelen voltam kicsit módosítani rajta. A végeredmény végül nem lett rossz, sőt!


Kókuszos keksz
Hozzávalók
12 dkg liszt
1 tk sütőpor
6 dkg kristálycukor
6 dkg kókuszreszelék
csipet só
6 dkg puha margarin (én többet használtam)
2 tojássárgája
1 ek vaníliaaroma

Először elkevertem egymással a száraz hozzávalókat, majd ehhez hozzáadtam a nedves összetevőket és próbáltam összedolgozni az egészet. Először nagyon nem akart összeállni, de nagy nehezen mégis sikerült.
Az eredeti recept azt írta, tegyem hűtőbe a tésztát, de én úgy láttam, inkább pont enyhén langyosan (kézmelegen) tudok jobban dolgozni vele, így nem tettem el, hanem azonnal kinyújtottam (két részletben), majd kiszaggattam belőle a formákat.
Az előmelegített sütőben, sütőlapra helyezett sütőpapíron sütöttem, kb. 10 percig, közepes lángon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése