2015. február 20., péntek

Light almás pite


forrás: ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu

Szafi receptjét dolgoztam át kicsit a saját szájízem és a rendelkezésre álló hozzávalók szerint, de így is nagyon finomra sikerült, nagy sikert aratott!

Light paleo almás pite

Hozzávalók

Tészta:
100 g zabliszt
250 g túró
3 tojás
édesítő por/folyadék (ízlés szerint)
1 dl tej
1/4 tk. szódabikarbóna
2 evőkanál tejföl

Almaréteg:
4-5 db alma
fahéj
édesítő

A tészta összetevőit összekeverjük, hogy a túró szemcséi is lehetőleg szétmenjenek, ne legyenek benne nagy rögök. Egy sűrű, de folyós tésztát kell kapnunk, amit nem lehet nyújtani vagy dagasztani, hanem majd önteni kell a tepsibe!

A tepsi aljába megy a fele tészta, majd erre a (kicsit kinyomkodott) reszelt fahéjas-édesítős alma, majd a tetejére kell kanalazni a tészta másik felét. Én simán ráöntöttem és szépen a kanállal elegyengettem, hogy mindenhol legyen a tetején tészta. Így betoltam a sütőbe és kb. 20 percig sült közepesnél melegebb sütőben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése