2011. február 5., szombat

Sonkás-gombás-sajtos muffin

Sonkás-gombás-sajtos muffin

A sós muffinok... Eleinte nem is tudtam, hogy létezik muffinból sós változat. Aztán ahogy meghallottam, hogy ilyen is van, azonnal ki akartam próbálni. Szerintem nem rossz elképzelés.

Sonkás-gombás-sajtos muffin

Hozzávalók:
3 db tojás
2 dl tej
150 g reszelt sajt
9 dkg sonka (vagy bacon) kis kockákra vágva
18 dkg szeletelt gomba (nálam általában konzerv, 1 közepes üveg)
20 dkg liszt
1 csmag sütőpor
só, őrölt bors

Előmelegítem a sütőt 180 fokra.
Összedolgozom előbb a nedves összetevőket, a tojást, a tejet, majd hozzáadom a sajtot, a gombát, sonkát, lisztet, sütőport, lisztet és a fűszereket. A muffin forma mélyedéseit kétharmadig töltöm a tésztával. Én többnyire szilikon sütőformát használok, de ehhez a típusú muffinhoz a hagyományos formát sem kenem ki vajjal és nem teszek bele papír kapszlit sem.
Kb. 20-25 percig sütöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése